Customer Relationship Management

Customer Relationship Management (CRM) ondersteunt een organisatie bij het realiseren van verkoopdoelstellingen en het maximaliseren van omzet-, en winstgroei. CRM is een strategie, een denkwijze. En niet een applicatie zoals vaak wordt gedacht. Het toepassen van CRM gaat verder dan alleen de applicatie implementeren en door de eindgebruikers met gegevens laten vullen. 

Een organisatie die een duidelijke CRM strategie heeft uitgewerkt en dit wil gaan toepassen in de organisatie, heeft al een juiste basis voor het selecteren van een applicatie die de organisatie daarbij kan ondersteunen.

De applicatie Siebel van Oracle is wel een van meest toegepaste CRM applicaties wereldwijd.  Toepasbaar in vele omgevingen en te koppelen nog veel meer (backend-)systemen.

Met Siebel heeft Probeco al een jarenlange ervaring opgebouwd. Sinds 2000 gespecialiseerd in de ontwikkeling, testen, implementeren van de applicatie Siebel en het in beheer nemen ervan. Al deze facetten moeten als geheel gezien worden om het uiterste uit de applicatie te halen zodat het de gestelde doelstellingen van de CRM strategie kan realiseren. 

Al deze facetten komen samen in het changeproces. Dit is een continu proces, met elke keer dezelfde stappen. Echter elke keer kan het toch weer anders zijn. Daarom is het zeer belangrijk om dit changeproces in al z'n facetten goed in te richten. 

Dat is de kracht van Probeco.




© Probeco 2011